IADELER

 Herhangi bir sebepten dolayı aldığınız ürünü iade etmek isterseniz, para iadenizin en kısa zamanda gerçekleşmesi için aşağıdaki adımları takip ediniz.

  • Bütün para iadelerini on dört iş günü içerisinde gerçekleştirmeyi hedefliyoruz.

  • İade edilen tüm ürünler satış faturası ve sipariş numarası ile birlikte gönderilmelidir.

  • Ürünler orjinal paketi ve etiketleri ile birlikte iade edilmelidir.

  • Havuzda kullanılan ürünler iade edilemez.

  • Alternatif bir kargolama metodu ile ürünleri iade edebilirsiniz, ama kargo masrafları ve kargoda kaybolan ürünlerden dolayı sorumlu değiliz.

  • İade edilen ürünler tarafımıza ulaşana kadar sorumlu değiliz. Paketlemenin ürün zarar görmeyecek şekilde yapıldığından emin olunuz, takip numarasını kaydediniz ve postandığına dair ispatı kaybetmeyiniz.

 

Birleşik Krallık Dışında Müşteri İadeleri:

İade işlemlerinizi en kısa zamanda gerçekleştirmeye çalışıyoruz. Uluslararası iadeler için, kaybolma ihtimalini göz önünde bulundurarak, Uluslararası ‘imzalı’ veya  ‘takipli’ posta kullanmanızı tavsiye ederiz.

İadelerin tarafımıza ulaşırken zarar görmemesi için uygun paketleme yapılması müşterinin sorumluluğundadır, paketlemeden dolayı zarar görmüş ürünler müşteriye geri gönderilir ve parası iade edilmez. İade edilen ürünler için ödediğiniz paranın tamamı iade edilir; oluşan kargo masrafları veya eğer varsa, sipariş sırasında ödediğiniz vergiler iade edilmez (iade edilen ürünler defolu değilse).

Adım 1: İadelerinizi paketleyin, siparişiniz ile gelen iade formunu doldurun ve iade paketi ile birlikte gönderin.

Adım 2: Paketlemenin iyi olduğundan emin olun ve aşağıdaki listeden size en uygun olanına gönderin.

Adım 3: Geriye yaslanın ve sonrasını bize bırakın!

Gerçekten bu kadar basit, iadeniz bize ulaştıktan sonra en kısa zamanda paranızı iade etmeyi hedefliyoruz.

 
Birleşik Krallık Müşteri İadeleri

Birleşik Krallık müşterileri Ücretsiz 48 saat takipli Royal Posta opsiyonundan faydalanabilirler. Birleşik Krallık takipli iadeleri beş farklı noktadan tarafımıza ulaşana kadar takip etmekteyiz.

İşlem çok basittiri:

Adım 1: Ürünü, faturası ve iade departmanımızın gerçekleştirmesini istediğiniz işlemi belirten bir not ile birlikte paketleyiniz.

Adım 2:  Royal Posta web sayfasına https://www.royalmail.com/track-my-return/create/2696 girerek iade etiketi oluşturmaya başlayınız.

Adım 3: Basit formu doldurarak etiketinizi oluşturunuz.

Adım 4: Yazıcı yok mu? Sorun değil! Evde etiketi yazdıramayacaksanız, sadece Royal Posta’dan cep telefonunuza gelen emaili postaneye götürünüz, görevliler cep telefonunuzun ekranında barkodu taratarak etiketinizi yazdıracaklardır.

Hepsi bu kadar! Sonrasını biz hallederiz.

 

İade Adresi

ProSwimwear

Unit 1 Plum Lane

Bridgwater

Somerset

TA65HL

United Kingdom

 

Değişimler

Maalesef değişim hizmeti veremiyoruz. Eğer başka bir ürün istiyorsanız, yeni bir sipariş verin ve diğerini iade ediniz, paranızı iade edelim.

 

Defolu Ürünler

Defolu olduğundan dolayı iade edilen ürünler için iade departmanımıza hitaben bir not yazılmalı, sipariş numarası ve defonun detaylı açıklaması belirtilmelidir.

Ürün veya ürünler iade departmanımız tarafından üretici ile iletişime geçilerek değerlendirilecektir.

Eğer ürünün defolu olduğuna karar verilirse, ürün ya değiştirilecek veya defolu üretim durumunda, istenirse alternative bir ürün veya ödenen paranın tamamı iade edilecektir.

Eğer ürün defolu ise, ödenen paranın tamamının iadesi yapılacaktır (sadece standart kargo ücretleri).

Bu işlem, ürün tarafımıza ulaştıktan sonra birkaç hafta sürebilir.

 

Yanlış Gönderilen Ürünler

Yanlış gönderilen ürünler iade departmanımıza gönderilmelidir. Ürün tarafımıza ulaştığında, stok durumuna göre ya doğrusu ile değiştirilecek, yada paranın tamamı iade edilecektir.

Birleşik Krallık müşterileri yukarda belirtilen ÜCRETSİZ 48 saat takipli posta iadesi işlemini kullanmalıdır.

Uluslararası müşteriler yanlış ürün aldıklarında tarafımızla iletişime geçmeli ki, sonrasında uygun bir ayarlama yapılabilsin.

 

Promosyon Ürünleri

Zaman zaman, müşterilerimize özel promosyon şartları dahilinde ücretsiz ürünler sunmaktayız. Proswimwear ücretsiz ürünleri iyi niyetli olarak sunmakta olup, defolu ürünlerden sorumlu değildir ve değişim yapılmamaktadır.

 

Şartlar ve Koşullar

Lütfen, bu sayfada belirtilen kargo hizmetleri veya taşıyıcıları haricinde iade yapmayınız.

Lütfen dikkat, ProSwimwear satın alınan ürünlerin iadesiyle ilgili olarak herhangi bir vergi veya harç ödemesinden sorumlu tutulamaz.

Ürünleri ProSwimwear'a iade ederken özellikle kuryeler kullanılırken tüm masrafların farkında olduğunuzdan emin olunuz.

ProSwimwear'a iade edilen ve ödenmemiş vergilere ve harçlara tabi olan tüm ürünler reddedilir. Bu, ödeme alınana kadar ürünlerin kurye tarafından tutulacakları anlamına gelir.

Ödeme bekleyen kuryeler tarafından tutulan tüm ürünler ProSwimwear'un erişemeyeceği harici bir yerde tutulacaktır.

Vergiler ve harçlar ödenmemişse ve / veya kuryeler tarafından tutulan iadeler varsa, ProSwimwear iadelerinizi işleme koyamaz.

Vergileri ve ön ödemeleri ödenmiş olarak gönderilen iadeler, normal olarak kabul edilir ve işlenir.

 

Bütün ürünler orjinal paketi içinde bütün etiketleri ile birlikte gönderilmelidir. Kullanılmış veya havuzda veya klorlu suda kullanılmış mayo, yüzme gözlüğü veya yüzme aksesuarları için para iadesi yapılmaz. Havuzda kullanmadan önce ürünün uyup uymadığına bakılması ve ürün iade edildiğinde yeniden satılamaz halde olması müşterinin sorumluluğundadır.

İadelerin tarafımıza ulaşırken zarar görmemesi için uygun paketleme yapılması müşterinin sorumluluğundadır, paketlemeden dolayı zarar görmüş ürünler müşteriye iade edilir ve parası iade edilmez.

 

 

 

 
© 2020 ProSwimwear Ltd. All Rights Reserved.