Sıkça Sorulan Sorular


ProSwimwear ile İletişime Geçmek

Bir ürünle ilgili yardıma ihtiyacınız ya da bir siparişle ilgili sorunuz varsa, bizimle birkaç farklı yoldan iletişime geçebilirsiniz. Bütün sorulara etkin ve hızlı bir biçimde yanıt vermeyi amaçlıyoruz.

Canlı Yardım

Bizimle mesai saatleri içinde ücretsiz olarak Canlı Yardım sistemimiz üzerinden iletişime geçebilirsiniz. Bunun için her sayfanın sol tarafında bulunan Canlı Yardım simgesine tıklamanız yeterli. Yardım almak için 60’tan fazla dil arasından seçim yapabilirsiniz.

Telefon

: +44 1278 550640

Telefon hatlarımız Pazartesi’den Cuma’ya, 09:00-17:30 saatleri arasında açıktır (resmi tatiller dışında). 
Zaman zaman yoğun dönemler yaşadığımızdan, telefonlarınıza istediğimiz kadar hızlı yanıt veremeyebiliriz. 
Bu olağanüstü koşullarda ve mesai saatleri dışındaki sorular için mesaj bırakabilirsiniz. Size elimizden geldiğince çabuk geri dönmeye çalışacağız.

E-posta

Uluslararası müşteriyseniz lütfen e-postalarınızı  international@proswimwear.co.uk adresine gönderin.


Mesajınızı aldığımızda, size mesajınızın alındığına dair otomatik bir onay ve kişisel bir kimlik belirleme numarası göndereceğiz.
Bütün e-postalara 24 saat içinde yanıt vermeyi amaçlıyoruz.

Çevrimiçi İletişim Formu

İletişim sayfasında, bulacağınız “Bizimle İletişime Geçin” formunu doldurursanız, müşteri hizmetleri ekiplerimizden biri size sorunuz konusunda seve seve yardım edecektir.

Lütfen açılan menüden sorunuzun ilgili olduğu bölümü, (“Müşteri Hizmetleri” ya da “İade Ekibi”) seçin. Bu sayede mesajınız doğru ekibe iletilecek ve size bir an önce yardımcı olabileceğiz.

Lütfen yorum kutusunu elinizden geldiğince ayrıntılı bir biçimde doldurun ve size daha önce verilen sipariş ya da sorgu numarasını yorumunuza ekleyin.
Yardıma hazır ekip üyelerimizden biri sorunuza yanıt vermek için size telefon ya da e-posta yoluyla ulaşacak!

Posta Adresi

ProSwimwear Ltd, Unit 1 Plum Lane, Dunwear, Bridgwater, Somerset, TA6 5HL, Birleşik Krallık.

(sayfanın en üstüne geri dön)



Teslimat Seçenekleri

₺ 230 harcamak Eğer acele içinde sipariş gerekiyorsa, Türkiye 'ye ücretsiz teslimat yararlanabilirsiniz Express seçeneği kullanmanızı tavsiye edilir .

(sayfanın en üstüne geri dön)


Siparişimi takip edebilir miyim?

Ile Global E. Avrupa ve diğer ülkelerdeki müşterilere, siparişlerini takip edebilmeleri için bir takip numarası verilir.

(sayfanın en üstüne geri dön)


Siparişimi teslim almak için imza atmam gerekecek mi?

DHL teslimatları da paketinizi teslim alırken imza atmanızı gerektirir.

(sayfanın en üstüne geri dön)


Alternatif bir teslimat adresi kullanabilir miyim?

Siparişinizi kayıtlı fatura adresiniz yerine alternatif bir adrese göndermemizi isterseniz, ödeme sırasında ilgili kutuyu işaretlemeniz ve adres bilgilerini girmeniz yeterli olacaktır. PayPal kullanıcıları ve denizaşırı müşteriler için maalesef yalnızca kayıtlı fatura adresine gönderim yapabiliyoruz. Bu kısıtlamalar çevrimiçi dolandırıcılığa engel olmak için bankacılar birliği tarafından uygulanır ve kontrolümüz dışındadır.

(sayfanın en üstüne geri dön)


Teslimat ne kadar sürüyor?

Standart izlenen gönderi, size almak için 5 ile 7 işgünü arasında sürecek.

DHL üzerinden ekspres teslimat normalde 1-3 iş günü arasında sürer. Lütfen yukarıda belirtilen sürelerin yaklaşık olarak teslim edildiğini ve ülkenizdeki gümrüklerde olası gecikmelerin olmadığını unutmayın.

(sayfanın en üstüne geri dön)


Ülkemde herhangi bir gümrük ücreti ödemem gerekecek mi?

Avrupa Birliği ülkelerine gönderilen siparişler için herhangi bir ithalat/ihracat ücreti alınmaz. AB ülkelerine gönderilen bütün ürünlerin fiyatına KDV dahildir. Global-e, Birleşik Krallık dışındaki bütün ülkeler için size, geçerli olan vergileri önceden ödeme seçeneğini sunar ve bu vergiler, web sitesi üzerinden sipariş verdiğinizde hesaplanarak son fiyata eklenir. Bu vergilerin ürünün gönderildiği varış ülkesi tarafından belirlendiğini, dolayısıyla ülkeden ülkeye değişebileceğini kabul etmiş sayılırsınız.

Vergileri önceden ödeme seçeneği, kargonun varış noktası olan ülke ve/veya seçtiğiniz ürünler için geçerli olmayabilir. Böyle durumlarda: (a) web sitesindeki önceden ödeme seçeneği altında gösterilen vergi meblağının yalnızca tahmini olduğunu ve ödeyeceğiniz asıl vergilerin tahmin edilen meblağdan yüksek ya da düşük olabileceğini, (b) geçerli olan bütün vergileri, kargonun varış ülkesinin belirlediği şekilde, doğrudan ilgili yetkiliye ödeme (ve siparişinizin iptali ya da ürünlerinizin iade edilmesi durumunda, bu hükümlerin izin verdiği ölçüde geri alma) sorumluluğunun tamamen size ait olduğunu ve Global-e’nin yukarıdakilerle ilgili hiçbir sorumluluğa ya da yükümlülüğe sahip olmadığını kabul etmiş olursunuz.

(sayfanın en üstüne geri dön)


Siparişimin gönderim süresi nedir?

Siparişlerimiz depomuz Pzt-Cum 8.30-15.00'den gönderilir. 15: 00'ten sonra alınan tüm siparişler bir sonraki iş gününde işlenecektir. Resmi veya resmi tatillerde alınan siparişler bir sonraki iş gününde işlenecektir. Tüm siparişleri 24 saat içinde göndermeyi hedefliyoruz, ancak posta ücreti ödenen yoğun zamanlarda ücretsiz postalamadan önce işlenecek ve gönderilecek. Herhangi bir nedenden dolayı ürün stokta değilse, 48 saat içinde sizinle iletişime geçeceğiz.

(sayfanın en üstüne geri dön)

Ürün Bulunurluğu

Ürünlerin satın alınabileceği tarihler, tedarikçilerimizden aldığımız bilgileri temel alan tahminlerdir. Bu tarihler değişikliğe tabi olabilir ve sadece rehber olarak kullanılmalıdır. Bir ürüne belli bir tarihte ihtiyacınız varsa, istediğiniz ürünün söz konusu tarihte mevcut olup olmayacağı konusunda bizimle iletişime geçmeniz en iyisi olacaktır.

(sayfanın en üstüne geri dön)


Bütün ürünler dünyanın her yerine gönderilebilir mi?

Çoğu ürünü dünyanın her yerine gönderiyoruz, ancak bazı ürünler varış ülkesine bağlı olarak kısıtlamalara tabi olabilir. Enerji içecekleri, gıdalar, jeller, sıvılar ve spreyler gibi ürünler genelde gönderim kısıtlamalarına tabidir

(sayfanın en üstüne geri dön)


Ürünüm kayboldu ya da hasarlı teslim edildi, ne yapabilirim?

Ürünlerinizin elinize hasarlı ulaşması ya da kaybolması halinde lütfen hemen müşteri hizmetleriyle iletişime geçin.

Uluslararası müşteriyseniz lütfen international@proswimwear.co.uk. adresine e-posta gönderin

Birleşik Krallık dışından ise +44 1278 550640 numarasını kullanarak telefonla ulaşın

Ürünlerin hasarlı olması durumunda, ürünü bize iade etmek ya da bazı durumlarda e-postayla görüntü göndermek suretiyle, ürünün hasar gördüğünü kanıtlamanız gerekir. Müşteri Hizmetleri size bu sorunu çözmek için en doğru yolu bulmanız için tavsiye verecektir. Ürünün hasar gördüğü doğrulandığında, durumu düzeltmek için harekete geçebiliriz.

(sayfanın en üstüne geri dön)


Siparişim gönderildi ama henüz bana ulaşmadı, kimle iletişime geçmeliyim?

Lütfen e-posta international@proswimwear.co.uk ve Global-e veya promwimwear temsilcisi sipariş ile neler olduğunu takip edecek.

(sayfanın en üstüne geri dön)


Siparişim bana ulaşmadı, ne yapabiliriz?

Uluslararası müşteriyseniz lütfen;international@proswimwear.co.uk adresine e-posta gönderin

Alternatif olarak bize Birleşik Krallık dışından +44 1278 550640 numarasını kullanarak telefonla ulaşabilirsiniz.

ProSwimwear kaybolan ürünler için sigorta talebinde bulunacaktır. Mahalli posta servisiniz ürünleri teslim almadığınızı tasdik etmek için sizinle iletişime geçebilir.

(sayfanın en üstüne geri dön)


İade Prosedürü

İade ve değişim politikalarımızla ilgili bütün bilgilere ve ürünlerinizi nasıl iade etmeniz gerektiğine dair talimatlara ulaşmak için buraya tıklayın

 

 


Yasal Haklar

ProSwimwear.co.uk olarak, bizden her alışveriş yaptığınızda memnun olmanızı istiyoruz. Ancak zaman zaman, bazı ürünleri iade etmek isteyebileceğinizi biliyoruz. İşte bu yüzden, 30 gün içinde iade garantimizle, ürününüzden herhangi bir sebepten memnun olmadığınızda, ürünü bize elinize geçtiği tarihten itibaren 30 gün içinde, orijinal durumunda iade etme hakkına sahipsiniz. Bu bölümde iadelerle ilgili hüküm ve koşullara erişebileceğiniz gibi, bütün hüküm ve koşullarımızı ilgili bölümden inceleyebilirsiniz

Yasal olarak, Avrupa Birliği’ndeki müşteriler de bir siparişten, siparişin kendilerine teslim edildiği tarihten itibaren 7 iş günü içinde cayma hakkı bulunmaktadır.

Siparişinizi yedi iş gününden oluşan yatışma dönemi içinde iptal etmek için, lütfen ürünü ya da ürünleri iade prosedürümüze uygun bir biçimde iade edin ve iade için sebep olarak “Ürünü artık istemiyorum” cümlesini kullanın. Lütfen ilgili ürünü zarar görmeyecek şekilde paketleyin ve ürünü bize, onu teslim aldığınız tarihten itibaren 30 gün içinde gönderin.

Kendi güvenliğiniz için, kayıtlı bir teslimat hizmeti ya da posta ispatı kullanmanızı tavsiye ediyoruz.

Ürünü size hatalı olarak göndermediğimiz veya ürünün hasarlı ya da kusurlu olmadığı durumlarda, ürünlerin iade masraflarının kendi sorumluluğunuzda olduğunu lütfen unutmayın.

Sipariş iptalinin ardından ürünler elimize geçer geçmez, sipariş fiyatının o ürünle ilgili kısmını size iade ederiz, ancak seçtiğiniz posta yükseltmeleriyle ilgili masrafları size iade edemiyoruz. Siparişinizden yedi günlük yatışma dönemi içinde cayma hakkınızla ilgili daha fazla bilgi için lütfen Ticaret ve Endüstri Bakanlığı web sitesini (http://www.dti.gov.uk/consumers/buying-selling/distance-selling/index.html ) ziyaret edin

(sayfanın en üstüne geri dön)


  • Siparişim için hangi para biriminde ödeme yapacağım?

    Ödeme para birimi seçenekleriyle ilgili daha fazla bilgi için lütfen buraya tıklayın

    (sayfanın en üstüne geri dön)


    Siparişim için ne zaman ödeme yapacağım?

    Siparişinizi tamamlarken, siparişiniz için hemen ödeme yaparsınız. Seçtiğiniz ürün henüz stoka girmediyse, ödeme seçeneği olarak siparişinizi telefonla vermeyi seçebilir, ardından ürün stoka girdiğinde ürün için telefonla ödeme yapabilirsiniz.

    Stoktaki ürünler için ödemenin hemen alınması, ürünün stokta olduğuna inandığımız anlamına gelir, ancak bazen sisteme girilen rakamlar doğru olmayabilir ve böyle durumlarda size bilgi vermek için, siparişi verdiğiniz andan itibaren 24 ila 48 saat arasında sizinle iletişime geçmeye çalışırız. Tercihinize göre, ürünü stoka girdiğinde size gönderebilir ya da ücret iadesi yapabiliriz.

    (sayfanın en üstüne geri dön)


© 2020 ProSwimwear Ltd. All Rights Reserved.